2014. december 27., szombat

#1 Díj :3 (ebben az évadban :D)


Nagyon szépen köszönöm Danielle Cobblenek :) 


Szabályok:
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd tovább 10 embernek

10 dolog:
1. Megyek Bécsbe 1D koncertre *-*
2. Két telefonomat, az egy napos útlevelemet, az MP3 - mat és a fülhalgámat mosta ki már az anyum mosógépben
3. Hiszek a természetfelettiben
4. Ha tovább folytatom a Love and Pain és a Sinister olvasását, Larry shipper lesz belőlem. És folytatni fogom :D
5. Imádok szerepjátékozni
6. Halott vagyok
7. Még mindig
8. Várom hogy Dean Winchester vagy Castiel kihozzon végre a mennyből
9. Pokolra akarok jutni, ott van Sammykém szegénykém, feláldozta magát a sógoromért
10. Nagy Odaát (Supernatural) fan vagyok :P (magyarázat az uccsó négyre xdd)

10 válasz:

1. Mit kaptál karácsonyra?
Sminkkészlet, 1D koncertjegy, három felső, két nadrág, teló, táska, fülbevaló, könyv, csövessapka
2. Zenével vagy anélkül jobb írni szerinted?
Tuti zenével :D
3. Tervezel komolyabb vizekre evezni az írással?
Igen, már jópár éve írónő szeretnék lenni
4. Játszol valamilyen hangszeren? Min?
Igen, tavaly abszolváltam zongorából
5. Van példaképed? Ki az?
Lehet nyálasan hangzik, de Zayn. Leterroristázzák, neki van a legkevesebb rajongója, pedig csak annyit tett, hogy.. Nem is tett semmit, csak olyan családba született, és én büszke is vagyok rá. Annak ellenére hogy ennyi minden éli, megtalálta a szerelmét (én hiszek Zerrieben), és ha fáj is neki, sosem mutatja ki.
6. "Ha megerősítenék, hogy Louis és Harry együtt vannak, boldogabb lennék, ha a srác, aki tetszik, randira hívna." Ez igaz rád?
Öööööööö... Biztos :D
Nincs kiszemelt srác, nem is vagyok shipper, de azt el kell ismernem, hogy nagyon cukik lennének együtt :3
7. Te mindig szoktál egy olyan bejegyzés alá kommenteket írni, amiket elolvastál?
Nem nagyon... Van pár blog amikhez rendszeresen komizok, de nagyon kevés
8. Ha három szóval kéne jellemezned az életet, mi lenne az?
Boldog, fájdalmas, elmúlik
9. Mit csinálsz, ha nem jön az ihlet?
Szenvedek
10. És mit csinálsz, ha éppen jön, de az egyetlen hely ahova írhatnál, a karod lenne?
Minimum 20 embernek mondanék kulcsszavakat és mondanám, hogy amint hazaértünk szóljanak nekem :D

10 kérdés:
1. (Ha Directioner vagy) mész a bécsi koncertre?
2. Mi ihlette a blogod?
3. Ha boldogtalan vagy, vagy valami bánt, azt elmondod valakinek, vagy erősnek mutatod magad és titkolod?
4. Mit kaptál karáncsonyra?
5. Hány éves leszel most?
6. Hiszel a természetfelettiben, bármilyen módon?
7. A városodban hány sexbolt van? (XD)
8. Ha nem jut eszedbe kérdés ide, mit csinálsz?
9. Ha nagyon unatkozol, mivel foglalod le magad?
10. Nálad már sikerült valaha, hogy 10 percenként nyitogattad a hűtőt mert éhes voltál és hirtelen megtelt? Éhes vagyok.

10 blogger:
4. Nikol


Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése